ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Степной жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Степная общеобразовательная школа отдела образования Житикаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Степной селосы, Комсомол көшесі, 4А құрлыс
8(714-35)91-3-86
stepnoe@zhitikara.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Степной жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Степная общеобразовательная школа отдела образования Житикаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

2022 – 2023 оқу жылыдан білім сапасы мен үлгерімін үшін талдау

Мектеп тәжірибеде оқытудың жаңа әдістері мен құралдарын белсенді қолдана отырып, кемелдікке ұмтылады. Мектептің педагогикалық ұжымы білім алушылардың білім сапасын арттыру үшін әдістемелік проблеманы таңдауда, педагогикалық еңбектің тиімділігіне, кемелдікке ұмтылуда біртұтас.

2022-2023 оқу жылындағы әдістемелік жұмыс қойылған міндеттерді орындауға және оларды оқу бағдарламалары мен оқу-тәрбие процесі арқылы іске асыруға бағытталды.

Мектептің "мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыру білім беру сапасын қамтамасыз етудің негізі ретінде" басты міндетін шешу үшін мектепте мынадай жағдайлар жасалған:

негізгі пәндер бойынша білімнің негізін қалауға, білім беру стандартына сәйкес келетін, мектеп түлектерінің табысты білім алуына мүмкіндік беретін деңгейді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін жұмыс оқу жоспары жасалды;

барлық әдістемелік бірлестіктердің оқу-тәрбие жоспарынан туындайтын жұмыс жоспарлары болды;

ҚЖМ негізіндегі мониторинг-мектеп жұмысының тиімділігінің шарттарының бірі;

денсаулық пен салауатты өмір салтын сақтауды қамтамасыз ету бойынша жұмыс;

мектептің негізгі міндетін шешу үшін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жұмысы ғылыми-әдістемелік сипатта болды және диагностикалық негізде құрылды.

педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау және курстық дайындық мұғалімдерді аттестаттаудың және курстық дайындықтың перспективалық жоспарына сәйкес жүзеге асырылды.

Оқу жылы ішінде мектепте педагогикалық мониторинг жүргізілді. Оның негізгі кезеңдерінің бірі оқыту деңгейлері бойынша білім сапасын бақылау және талдау болды.

оқушылардың білім сапасын арттыру

"Жітіқара ауданының білім бөлімінің дала жалпы білім беретін мектебі" КММ

Мектеп тәжірибеде оқытудың жаңа әдістері мен құралдарын белсенді қолдана отырып, кемелдікке ұмтылады. Мектептің педагогикалық ұжымы білім алушылардың білім сапасын арттыру үшін әдістемелік проблеманы таңдауда, педагогикалық еңбектің тиімділігіне, кемелдікке ұмтылуда біртұтас.

2022-2023 оқу жылындағы әдістемелік жұмыс қойылған міндеттерді орындауға және оларды оқу бағдарламалары мен оқу-тәрбие процесі арқылы іске асыруға бағытталды.

Мектептің "мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыру білім беру сапасын қамтамасыз етудің негізі ретінде" басты міндетін шешу үшін мектепте мынадай жағдайлар жасалған:

негізгі пәндер бойынша білімнің негізін қалауға, білім беру стандартына сәйкес келетін, мектеп түлектерінің табысты білім алуына мүмкіндік беретін деңгейді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін жұмыс оқу жоспары жасалды;

барлық әдістемелік бірлестіктердің оқу-тәрбие жоспарынан туындайтын жұмыс жоспарлары болды;

МШБ негізіндегі мониторинг-мектеп жұмысының тиімділігінің шарттарының бірі;

денсаулық пен салауатты өмір салтын сақтауды қамтамасыз ету бойынша жұмыс;

мектептің негізгі міндетін шешу үшін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жұмысы ғылыми-әдістемелік сипатта болды және диагностикалық негізде құрылды.

педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау және курстық дайындық мұғалімдерді аттестаттаудың және курстық дайындықтың перспективалық жоспарына сәйкес жүзеге асырылды.

Оқу жылы ішінде мектепте педагогикалық мониторинг жүргізілді. Оның негізгі кезеңдерінің бірі оқыту деңгейлері бойынша білім сапасын бақылау және талдау

болды.

3 жыл ішінде 2-11 сыныптардағы білім сапасын салыстырмалы талдау

Оқу жылы

2-4 сыныптар

5-9 сыныптар

10-11 сыныптар

Мектеп бойынша білім сапасының жалпы %

Жалпы % үлгерім

Келесі сыныпқа көшірілді

2020-2021

50

46,67

57,1

48,05

100%

100%

2021-2022

62,5

54,29

60

59,26

100%

100%

2022-2023

69,23

58,82

-

61,7

100%

100%

3 жыл ішінде білім сапасының өсуіне әсер етті:

- нөлдік және жылдық бақылау бөлімдерін жүргізу, білім алушылардың бағдарламаны игеру нәтижелерін диагностикалау;

- үлгерімі төмен білім алушылармен олардың қателіктерін талдау негізінде жеке жұмыс;

- сабақта жұмыс істеу және білім алушының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша ай сайынғы тестілеу

-пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің ынталы білім алушылармен бірлескен жұмысы.

- - білім алушылардың аудандық, облыстық, республикалық олимпиадаларға, конкурстарға қатысуы.

- мұғалімдерді курстық даярлау, оқыту семинарларына қатысу.

–"Тірек мектеп-магниттік мектеп"жобасының жұмысы

- психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру.

Нөлдік және жылдық бөлімдердегі білім сапасының % - анализ салыстырмалы талдау

сынып

2020-2021 уч.год

2021-2022 уч.год

2022-2023 уч.год

қыркүйек

мамыр

қыркүйек

мамыр

қыркүйек

мамыр

2 а сынып

-

-

-

-

50%

62,5%

3 а сынып

 

 

50%

50%

50%

100%

4 а сынып

33%

66,7%

33%

66,7%

66,7%

66,7%

5 б сынып

50%

62,5%

50%

62,5%

42,9%

57,1%

6 а сынып

33,3%

33,3%

25%

50%

25%

50%

7 а сынып

33,3%

33,3%

60%

70%

45,5%

54,6%

8 а сынып

36,4%

45,5%

37,5%

37,5%

66,7%

66,7%

9 б сынып

44,4%

44,4%

62,5%

62,5%

66,7%

66,7%

               

Қыркүйек айында нөлдік бақылау бөлімдерінің қорытындысы бойынша пән мұғалімдері басты тақырыптарды анықтап, оқушылардың білімін түзетудің жеке жоспарларын жасады.

2023 жылдың мамыр айында мектеп әкімшілігі оқу жылының аяғындағы мемлекеттік стандарт пен бағдарламаның талаптарына сәйкес оқу материалын меңгерудің жалпы деңгейін тексеру мақсатында барлық пәндер бойынша білімнің қорытынды бақылау бөлімін өткізді.

Жылдың басында және соңында нөлдік және жылдық бөлімдердің қорытындылары оқушылардың арнайы тапсырмалар ауқымы шеңберінде оқу бағдарламасын меңгергенін көрсетеді. Барлық білім алушылар білімдерін базалық деңгейде көрсетті. Бұл деректер тоғызыншы сынып оқушыларының 100% - ы білім беру бағдарламаларын сәтті игеріп, білім беруді жалғастыруға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді деп айтуға мүмкіндік береді.

       Оқу-тәрбие жоспарына сәйкес 2-9 сыныптарда әртүрлі деңгейдегі олимпиадалар мен конкурстарға қатысу үшін дарынды балалармен жұмыс

ұйымдастырылды.

2021-2023 жж. сырттай олимпиадалар мен ОҒЖ қорытындысы бойынша жүлдегерлер саны.

Оқу жылы

Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиадалар

(аудандық кезең)

ОҒЖ

(аудандық кезең)

"Зерде" республикалық зерттеу жұмыстары конкурсы

(аудандық, облыстық деңгей)

2020-2021

4 (физика, қазақ тілі, құқық негіздері, математика)

2 (химия, биология, тарих)

2

2021-2022

3 (қазақ тілі, құқық негіздері, математика)

4 (биология, Қазақстан тарихы,қазақтілі, өлкетану)

3

2022-2023

1(құқық негіздері)

2 (қазақ тілі, өлкетану)

4

Олимпиадалар мен ОҒЖ бойынша жүлделі орындар санының төмендеуі дарынды оқушылар Б.Қалымжанов, Д. Тобылбаева, Тулеш А, А. Узакбаева, А. Айжарованың қала және облыс мектептеріне кетуімен байланысты.

Мектептің ОТЖ сәйкес 2021-2023 жылдары оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және TIMSS, PISA, PIRLS халықаралық зерттеулеріне дайындық мақсатында ай сайын диагностикалық тестілеу өткізілді.

4 және 9 сыныптарда МОДОҒА дайындық бойынша іс-шаралар жоспары бойынша мақсатты жұмыс жүргізілді. МОДОҒА дайындық бойынша тестілеу ай сайын өткізілді. Оқу жылының басында күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар жасалды, МОДО өткізу бойынша ерекшеліктерге, консультациялар мен тестілеу кестелеріне сәйкес сынып жетекшілерімен, әлеуметтік педагогпен және ата-аналармен тығыз жұмыс жүргізілді. Пән мұғалімдері өз пәндерінің сипаттамаларына сәйкес тест базасын жинады. Тестілеу қорытындысы бойынша әр пән өз сабақтарында және сабақтан тыс уақытта басты тақырыптар бойынша түзету жұмыстарын жүргізді.

Қорытынды аттестаттау нәтижелері бойынша сапаның % - анализ талдауы.

 

 

9 сынып

 

11 сынып

оқушылар саны

қазақ тілі

орыс тілі

Математика

қазақ тілі мен әдебиеті

орыс тілі мен әдебиеті

таңдау бойынша пән

оқушылар саны

қазақ тілі

орыс тілі

Алгебра және анализ бастамалары

қазақ тілі мен әдебиеті

орыс тілі мен әдебиеті

қазақстан тарихы

таңдау бойынша пән

2020-2021

5

80

-

80

-

80

-

-

-

-

-

-

-

-

-

2021-2022

5

-

60

40

60

-

80

5

100

67

60

67

50

60

80

2022-2023

6

100

-

67

-

100

100

-

-

-

-

-

-

-

-

Қорытынды аттестаттауға дайындық педагогикалық ұжымның назарында болды. 2022-2023 оқу жылында мынадай бағыттар бойынша мақсатты жұмыс жүргізілді: орыс тілі, математика және таңдау пәндері бойынша диагностикалық жұмыстар жүргізу; түлектерді, ата-аналарды және мұғалімдерді емтихан өткізуді регламенттейтін нормативтік құжаттармен уақтылы таныстыру; ақпараттық Стендтерді рәсімдеу; 9-сыныпта ата-аналар жиналыстарын өткізу;

түзетілген және ата-аналармен келісілген оқу жылының басына арналған емтихандарды алдын ала таңдау; ағымдағы үлгерімді бақылау және талдау және тоқсан қорытындысы бойынша "3" тәуекел тобындағы түлектермен жұмыс; сынып жетекшілерінің түлектермен және олардың ата-аналарымен жеке жүйелі жұмысы; емтихандарға дайындықты психологиялық сүйемелдеу; білім алу мақсатында сабақтар мен қосымша сабақтарға қатысу; проблемалық аймақтарды анықтау, мұғалімдердің жұмысын түзету және қажетті әдістемелік көмек көрсету.

2021-2023 оқу жылының ҰБТ қатысушыларының саны және орташа баллы

Оқу жылы

Оқушылар саны

Оқушылар саны

ҰБТ қатысу пайызы

Орташа  балл

2020-2021

-

-

-

-

2021-2022

5

3

60%

53,6

2022-2023

-

-

-

-

Жалпы тұжырымдар.

Күшті жақтары:

- Педагогтердің біліктілігін үнемі арттыру;

- Педагогтар мен оқушылардың түрлі іс-шараларға қатысуы;

- Педагогикалық құрамның тұрақтылығы;

- Әлеуметтік қауіпті жағдайдағы отбасылардың төмен пайызы;

- Ата-аналардың көпшілігі білім беру процесінің нәтижелеріне қызығушылық танытады;

- Тәрбие жұмысының дәстүрлері бар;

 Әлсіз жақтары:

 - Педагог кадрлардың бос жұмыс орындарының болуы;

 - Дарынды оқушылардың қала мектептеріне кетуі;

 - Химия, физика кабинетінің болмауы;

Жоғарыда аталған мәселелерді шешу жолдары:

1) педагогикалық құрамның біліктілігін арттыру: педагог-зерттеуші және педагог - шебер санатын алуға педагогтарды ынталандыру қажет.

2) білім беру процесіне қатысушылардың (ата-аналардың, педагогтер мен оқушылардың) уәждемесін арттыру жоғары білім беру нәтижелеріне қол жеткізудің маңызды шарты болып табылады.

Негізінен, 2022-2023 оқу жылына қойылған міндеттерді педагогикалық ұжым орындады. Мектеп тұрақты контингентті сақтай отырып, тұрақты жұмыс істейді және дамиды. Мектеп қызметінің мазмұны педагогикалық мақсаттарға сай болды. Педагогикалық ұжым туындаған проблемаларды талдау негізінде қойылған мақсаттарға сәйкес оларды шешу жолдарын табуға тырысты.

© 2024. Все права защищены.